fredag, februari 17, 2006

Suspicious Minds


Film med Lars igår och sedan kom även Anton dit. Han har tapetserat om i sin hall, och det blev såååå snyggt! Idag ska han och hans mamma tapetsera i köket. Det vill jag göra i mitt kök oxå. Det är riktigt fula väggar där.
Somnade iallafall tidigt, strax efter tolv men vaknade redan 6. Får sova mer senare, för gårdagen var lång. Kan inte minnas sist jag steg upp 7 och var vaken ända till tolv. Har ju en tendens att sova på dagarna ;) Sen så gjorde jag dessutom mycket igår. Guh va jag är stolt, haha!
Jue...

Just det! Lars hjälpte mig att bluetoothaöver 3 mp3-låtar till mobilen från hans dator, så nu sjunger Dilba när min syster ringer, Placebo när Anton ringer och för alla andra är det underbart fantastiska superba Suspicious Minds med Elvis Presley.

Ååh... Jag ryser när jag tänker på den! Ahhhh....

Inga kommentarer: