måndag, februari 06, 2006

Jason går, består, Critters flår, har hår och Candyman når, har tår men bara 5 fingrar och en krok

Såhär kan det gå när man är sjukskriven och hemma hela dagarna...
Kvällen började nämligen för 12 timmar sedan, då jag, Anton, Lars och Linnea såg Fredag den 13e del 6,7 och 8. Efter det var jag ensam kvar hos Anton och vi såg Critters 2 och Candyman 2. Värsta skräcknatten med andra ord. Sedan blev det att bara sitta och prata i 4 timmar; mycket trevligt.
Kände mig som en svikare som till slut vek in årorna, men det är trots allt en dag imorgon också.

Måste ta mig ut på Edda i veckan. Synd att Pia inte kan följa, jag skulle gärna ha sällskap av någon och hon är bra efterosm vi är på ganska samma våglängd när det gäller vågorna ;)
Man är juh inga atleter direkt.
Oh well, jag får göra det själv, kanske bara bra utan sällskap, kanske är man effektivare då.

Inga kommentarer: