söndag, februari 12, 2006

han

Jaa, vad ska man säga om min älskade Ida?
Lars kom förbi och där satt vi och drack öl och vin under ett par timmar. Jättetrevligt att även lära känna honom lite på tu man hand.
Sen ringde Krille och sa att Ida somnat på golvet när hon låg och stretchade. För er som inte känner henne lika väl som jag så kan jag ju meddela att hon INTE hade druckit och att det inte var så oväntat.
Gjorde iallafall ingenting, jag är van och älskar henne lika mycket för det, gulleungen.

Lars fixade iallafall skjuts åt oss in till stan där vi satte oss på O'learys och drack öl. Efter nån timme blev det skjuts hem igen och så gick vi till Anton som då kommit hem från Umeå.
Myyyyys.
För det är jag och han nu, och det känns mycket bra.

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Gud vad jag e glad för din skull lilla systeryster... Det här förtjänar du verkligen!

Älskar Dig!