onsdag, februari 15, 2006

bra dagar för oss som annars klagar

Göteborgs Kammarssolister var skickliga, underhållande och spelade vacker musik. En del stycken var dock lite modernare och det var skoj att sitta i publiken där medelåldern låg på 65-70.

Väl hemma kom sedan Anton förbi, men jag skickade hem honom igen 22.30 eftersom han behöver sova och med en bestämd tid var det lättare att skiljas. Lätt hänt annars att man drar ut på tiden. Myyyys.

Ska förhoppningsvis till Edda imorgon med Pia, om det löser sig med hunden.

Känns konstigt att göra saker typ varje dag. De senaste månaderna har jag nästan bara varit hemma. Har inte direkt mått dåligt, men jag antar att man blir smått deprimerad av att bara gå hemma hela dagarna. Har inte haft orken att ta för mig nåt.
Men nu, nu händer det grejer. Känns kanske inte konstigt. Utan mer skönt och härligt.

Fredag fest med Ida, lördag melodifestival hos syster, söndag hämta Brisby, måndag Magda, fredag introduktion på Medlefors, nästa lördag Alimaks firmafest med Anton.

Jag börjar ju mår riktigt bra. Ja. Jag är lycklig. Inte bara tack vare Anton, även om han spelar en stor roll i det hela :D Utan även för att jag som sagt var orkar göra saker. Vanliga saker.

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Känns skönt i mitt hjärta när du mår så bra :))

Kramiz.