söndag, februari 05, 2006

plastfilm håller hårt runt


Slapp dag, trött, trött, trött... Fattar inte varför det är såhär. En del säger att jag kanske sover för mycket, själv anar jag att det beror på att jag inte sover nog djupt. Oh well, inte mycket mer att göra än att då och då unna sig en sömnatablett, haha...

Sett film hos Anton hela kvällen, först Napoleon Dynamite, igen, och så Critters 1. Efter den kom Lars förbi och tillsammans avrundade vi kvällen med Independence Day.

Syster min skrev just att hon sett Brokeback Mountain, en film som jag velat se ända sedan jag först hörde talas om den. Några andra filmer som jag ser fram emot är Walk the line och självklara Da Vinci Koden, men just den dröjer flera månader. Måste nog ses på bio oxå.
En film som också verkar intressant och då inte bara för att Cillian Murphy är med, är Breakfast on Pluto, där han spelar en vacker transvestit.

Inga kommentarer: