tisdag, februari 14, 2006

RosMarie; inte gjord av mörk choklad men underbar ändå

Visst är han fiiiin min lille Brisby? :D

Besöket hos Fsk-RosMarie på psykkliniken blev oväntat jättetrevligt.
Satt där i 2,5 timme för att fylla i en slags karta/planering men större delen av tiden gick bara åt till att prata om kringliggande ämnen.
Trots att hon nog är i mammas ålder så är hon en människa jag skulle vilja umgås med. Övervägde t o m att ge henne en kram när jag skulle gå bara för att vi haft det så trevligt och som tack för all hjälp.

Men det hade väl varit att skrida över en gräns antar jag ;)

Igår blev det några öl, lite poker och trevligt sällskap. Gick dock och la mig redan klockan 12, men med vissa problem.
Valde nämligen Alex 90 centimeter breda säng som även hunden Zindra och de 5 katterna sedan ville dela med mig.
Visst var det mysigt, men tråååångt! :D

Nu har jag ätit middag och ska hoppa i badet. Sedan blir det att gå till Anton innan vi åker och hälsar på Ida och Krille.

Inga kommentarer: