söndag, februari 26, 2006

Helgen

Lite förfest hos Anton igår innan Lars skjutsade några av oss till Expolaris. Där blev det först välkomstdrink, sedan en riktigt härlig show med Säxtätten. Sångaren; en kort man med lite mindre hår och mer mage struttade runt i de roligaste kläderna, string, läderbyxor, nitar, piska, Elivs-kostym mm. Och eftersom vi satt oss längst fram så sjöng han för mig ett par gånger, bl a som Elvis där jag sjöng med till "...and I can't help falling in love with you"

Efter ett tag blev det buffé med jättegod mat, kyckling, fläskfilé, stekt potatis, potatisgratäng mm... Efterrätten var nån cheesecake. Och lite öl blev det oxå.
Träffade Antons bror Gustav, samt buggade ner i golvet med en annan arbetskompis.

Vet inte vad klockan var men jag och Anton gick hem riktigt tidigt och somnade direkt. Vaknade mitt i natten och kom på att jag kanske skulle tvätta bort sminket, ta ut linserna och borsta tänderna. Så det kan gå.

Vid lunchtid idag körde vi först förbi Kvantum och köpte semlor samt sprang på bror Fredrik. Efter det vidare till Antons familj där hans lillasyster Hilda fyllde 19 år. Supergod lunch fick vi samt efterrätt. Härligt mysiga människor, dock var inte pappan deras där eller deras storasyster.
Hockey efter all mat. Spääääääännande värre! Men Gud så bra! :D :D :D

Nu har jag ganska just kommit hem och ska strax iväg med Lars ochg Anton för att köpa pizza.
Ikväll blir det dessutom kanske semla. Haha... Värsta onyttiga.
Men imorgon blir det vattengympa på Lassa i 33gradigt vatten.

Inga kommentarer: