torsdag, februari 02, 2006

killen cillian som heter just killian och inte sillian

Skulle väl egentligen ha lagt mig lite tidigare igår/natt, men zappade bland kanalerna och hoppsan! om inte en film med Cillian Murphy, som just börjat och inte var slut förrän 4.00

Ni som kommer ihåg vet kanske att jag skrivit om honom förr, av olika anledningar, olika filmer. Har drömt om honom ett par gånger, och så älskar jag ju 28 dagar senare. I nattens film, On the edge, var han såklart inlagd på en psykavdelning och blev kär i en väldigt ledsen tjej som gick igång på att skära sig själv då och då. Aahh...
Hur många år gick jag inte omkring om drömde om just en som honom (alltså karaktären), och så är han så vacker :P

Nämen, allvarligt talat, en crush i en kändis som vi aldrig kommer att träffa och lära känna borde vi alla ha.

Har ganska nyss ätit äppelpannkakor med kanel till lunch och nu väntar jag bara på att timmarna ska gå. Jag är trött, kanske ska sova lite... Haha...

Inga kommentarer: