torsdag, februari 16, 2006

högvarv

Meh! Skrev ett jättelångt inlägg tidigare som jag nu såg inte hade sparats ordentligt.

Sammanfattningsvis;

vaknade, åt frukost, cyklade till Edda och simmade ett tag, bubblade, sen förbi Willys och hobbyaffären där jag köpte lera och tråd till att göra halsband av. La pussel och umgicks hos bror med familj som bjöd på lunch. Såg när Anna-Karin tog silver (om hon nu heter det), fikade, cyklade hem igen och försökte fixa växlarna på cykeln min men jag måste kolla efter hur vajern egentligen ska vara lagd.

Nu har jag suttit och sökt roliga låtar till mobilen men inget av det jag vill ha finns som realtones. Ska det va så svårt? Helt i onödan surfade jag runt på de där jäkla ringsignalsidorna i drygt en timme. Så det kan gå, hahaha... ;)

Nu ska jag försöka hitta på nåt med leran jag köpt.
Och sen blir det förhoppningsvis film med Anton.

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Önskar jag sa det oftare öga mot öga... men jag Älskar Dig lilla systeryster!

Kram! Hoppas vi kan ta badet en annan dag :)