tisdag, februari 28, 2006

Fettis-dagen

Fick gå halvt påklädd och blöt genom sjukhus-kulvertarna igår efter att först ha hamnat vid fel bassäng. Väl vid den korrekta kunde jag väl knappt kalla det bassäng. Medelåldern låg kanske på 55 år och vi var kring ett dussin som trängdes i ett stort badkar. Men skönt var det, och lagom ansträngande.
Sen kom Pia och hämtade mig, var dock riktigt trött och somnade på soffan med Zindra. Sen fick jag skjuts hem och tillbringade kvällen med Anton och Lars genom att se Deep Blue Sea. Det var vår avrundning efter att ha sett Hajen 1-4. Tror vi kommer att påbörja Nakna Pistolen-triologin eller Polisskolan-filmerna nu i veckan.

Ikväll ska iallafall jag och Anton, kanske nån fler och fika semla på Waynes eller nåt annat café.
Håller äntligen på att tvätta. Jobbigt dock, har hunnit bli en del.

Och jo, jag har tamponger fulla lägenheten. Katterna hade tydligen hittat kartongen med dom i och nu spridit dom överallt. Skoj va? Hahaha... :D
Tur att jag ska städa nu. Kanske hittar några andra överraskningar då också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det underbart med djur? =)

Kram mamma