måndag, februari 27, 2006

Another one bites the dust

Pizza, sen film hos Anton och en halv semla.
Gick efter det hem för att sova, tyckte att pojkarna mina kanske behövde mig lite. Har dock drömt en massa mardrömmar hela natten, kanske nån undermedveten ångest över mitt onyttiga ätande under gårdagen? ;)

Sitter nu och funderar över hur jag ska göra idag på förmiddagen.
Hade tänkt fara på vattengympan och sedan ett dubbelpass i Qi Gong, men det visade sig att båda sakerna var samtidigt :(
Tror att det blir vattengympa kl 10.00 iallafall...

Har nyss betalat månadens räkningar. Har nog aldrig betalat så mycket i just olika räkningar. Hyra, bredband, försäkring, fadderbarn, linser, glasögon och studielån.
Nåja, ett par tusen har jag iallafall kvar. Sämre ställt har man dessutom varit med om otaliga gånger.

Kom dessutom på en sak jag glömde skriva om lördagen.
På väg hem gick vi förbi O'learys en snabbis, bara för att värma oss lite. När vi stod där vid öppningen så såg jag ett bekant ansikte, tyckte han påminde om snubben till höger här på bild. Efter honom kom dessutom en kvinna som var vääääldigt lik Maria Lundqvist (allas vår Sally). När jag sen även såg en som var väldigt lik snubben till vänster på bild som jag var så kär i när jag var liten, då förstod jag ju att det faktiskt var dom. Coooooolt va! :D
Haha... Starstruck eller vad? ;)

Systra mi påpekade att jag inte skriver lika ofta som tidigare och att det kanske hade med en viss Anton att göra. Självklart har det med honom att göra. Och besöken på Torpet har uteblivit de också.
Men jag tänker iallafall ofta på att försöka ta mig ut dit. Har visserligen bokat tvätt-tid i eftermiddag men nu efter att ha pratat med Pia så bestämde vi att hon ska hämta upp mig efter badet.

Inga kommentarer: