söndag, november 20, 2005

trampdynan

Varit vaken sen 4.30
Gårdagen var jätteskoj. En kompis till Krille som bor bara ett par hus ifrån mig hade fest och vi var där hela kvällen, blev aldrig Station 8.

Någon kände på mina biceps och fick för sig att jag skulle orka häva mig själv upp hållandes i en stång i taket. Gick skitdåligt och slutade med att jag tappade greppet och ramlade på en kille.
Stången var ovanför en dörröppning och nedanför fanns en list som jag lyckades landa med ena foten på.
Fick skitont och idag är jag blå-svart under foten och har svårt att gå eftersom det är just under tåraden där man trycker ifrån när man går.

Buhuhu...

Vilka skitproblem man har nu när pengadelen är halverst löst.
Men jag har faktiskt aldrig haft ett blåmärke under foten. Och jag är ändå duktig på att få blåmärken.

Om några timmar ska jag träffa Ida på stan för att ta en kaffe och köpa kattsand.

Inga kommentarer: