fredag, november 18, 2005

beröm

Sovit hos mamma inatt. Gårdagen var trevlig. Nu är vi hemma igen och jag har köpt lite godis och julmust för att mysa själv ikväll.

Jag börjar inse att man kanske behöver fler än 2 vänner. Jag har ju Ida och Patrik, och så min familj såklart.
Men när helgen kommer och alla är upptaga, då skulle det vara skoj att ringa nån annan. I o m sjukdomen så tappade jag alla gamla kontakter.
Men men, jag trivs ju otroligt bra själv oxå, och jag har Sirius.

Mailar dagligen med tjejen som skrev till mig ang. Norran-artikeln. Känns bra att vara ett stöd för henne, hon verkar verkligen se upp till mig.
Och idag fick jag mail från en annan tjej som också gått i matstödet. Hon gav mig en massa beröm, och jag blev glad.

När jag var på KKBC gick det förbi flera stycken som sa hur fin de tyckte att jag var i tidningen, och hur modigt gjort det var.

Jaa... Kanske det.

Jag har ätit en massa saltlakrits nu och mår faktiskt lite illa. Har ännu inte lärt mig att saltlakrits gör så med min mage. Det är ju så gott!
Ah... får dränka sältan i must!.

Imorgon blir det lever.

Och för er lite mer utomstående som läser här min inte sett artikeln, finns den att hitta här;

http://www.norran.se/sektion_c.php?id=586193&avdelning_1=111&avdelning_2=143

Ha det gott.

Inga kommentarer: