måndag, november 21, 2005

Sebastian

Av nån anledning så drömmer jag ganska mycket om Idol-deltagare. Nu senast om Sebastian, och det var den bästa hittills. Jepp... Vi var tokkära och han var skit-snygg och jag känner mig hopplöst förälskad i en snubbe jag bara drömt om.

Jobbigt när det blir så. Drömmer ganska ofta om olika kändisar som det senare känns som att jag är färälskad i.


När jag får min sjukpenning ska jag

* Ta Sirius till boll-doktorn

* Inhandla lite julpynt

* och vinterdäck till cykeln

* sängkläder

* tona håret i en lite mörkare ton för att dölja utväxten

* och Ida vara lyxiga i Luleå kanske

och kanske nåt mer...

Sitter och ser på Hundra höjdare, just nu är det om en kvinna som äter jord dagarna i ända. Dricker glögg för 2:a eller 3:e gången idag. Gott gott. Imorgon måste jag göra något. Kanske cykla ner på stan och köpa en burk pepparkakor på Willys för 6 kr. De är faktiskt goda. Och juliga.

Inga kommentarer: