fredag, november 11, 2005

starstruck?

Igår var vi hos mamma hela dagen.
På kvällen skjutsade vi hem Sirius och for och såg Sofia Åkerman. Mycket bra.
Direkt jag såg henne gick jag fram och presenterade mig själv. Hade skrivit i hennes gästbok tidigare om att vi troligtvis kommer att dela sida, och vi pratade lite om väder och vind.
Efteråt gick jag och gav henne en kram och tackade för hennes berättelse.
"Då ses vi i tidningen!" sa hon när jag gick.

Haha... låter som att jag blivit lite starstruck, men hon är så mycket att se upp till och vilja vara för nån som jag, att det lite mäktigt att träffa henne.

Idag är det tänkt att vi ska till mamma och baka lussekatter, men har bara sovit ett par timmar och är lite trött nu. Skulle dock vara bra att kunna ringa lite samtal, typ till försäkringskassan, Soc och inkasso.
Och kanske till Gud och be om lite lugnande ord.

Jag vet att allt kommer att lösa sig, jag vet. Men det är snart 2 veckor sedan mina räkningar skulle vara betalda och jag har redan fått mitt första inkassokrav.

Det tar ju.

Inga kommentarer: