söndag, november 20, 2005

jul-jesus

Kunde inte somna om igen, så jag steg upp och började julpynta. Har inte så mycket pynt kvar insåg jag. Har kastat en del och vissa saker är riktigt fula.
Har iallafall gjort den obligatoriska delen; klätt om Jesus (min gula nalle) till jultomte. Tror att det är 3:e året i rad nu. Han har skägg och luva, samt en stickad tröja och en säck med en julklapp; utifall att nåt av syskonbarnen kommer förbi.

Det värker hela tiden i foten när jag går. Undrar om jag ska ta bussen? Näe. Missar jag den måste jag ju gå hem.

Lyssnar på julmusik och dricker glögg.

Min elljusstake har gått sönder. Måste köpa en ny.

Varför kommenterar ingen? Nu när vem som helst kan göra det? Ni behöver ju inte göra det för varje inlägg, men nån gång då och då tack, bara så att jag vet att ni läser...

2 kommentarer:

Anonym sa...

bla bla bla bla

Anonym sa...

hdfhdhdghdh