fredag, november 04, 2005

förlorad mandom

Intervjun igår gick jättebra. På kvällen var jag först med Patrik, cyklade sen till Ida och Krille för att se tv. Har varit där ikväll också. Vilken toppenflytt för mig; tar bara en minut att cykla till min älskade.

Har börjat spela yatzy o dylikt på internet; gick och la mig efter 5 i morse.

Sirius däremot bestämde sig för att stiga upp bara en stund senare och levde rövare hela förmiddagen. Två ljusstakar i glas gick sönder, klädhängaren föll också i golvet och X antal gånger sprang han in i något.

Killen bokstavligt talat klättrar på väggarna och vill av nån skum anledning upp i taket.
Ständigt får jag säga åt honom att vara tyst eftersom han aldrig slutar yla. Ska gå och lägga mig snart och hoppas att han lugnar ner sig då...

Om vi säger så här; Cleo får banne mig ha ungar i sig nu, för så fort jag får pengar blir det ett besök till veterinären för min unge man.

Inga kommentarer: