tisdag, november 29, 2005

Ida, Anna och jag

Igår eftermiddag missade jag bussen och var därför gåendes på väg mot Willys. Då ringde Ida som mötte upp mig där. Handlade lite goda saker åt mig och Sirius, och sedan åkte vi till Ida. Till Hundra Höjdare fick vi även sällskap av Krilles bror med flickvän.
Jo! Jag fick världens finaste badanka av Ida! Den är vit, med silvervingar och en silverfärgad gloria på huvudet, och så sitter den fast i en kejda med propp på!

Ida skjutsade sen hem mig, jag drack lite glögg och pratade ett tag med Anna på msn. Ska förhoppningsvis få träffa henne på torsdag, och då kommer hon isåfall hit! :)
Känns som att vi klickar riktigt bra och jag hoppas att hon inte stöter bort mig om jag verkar hård.

Tror att jag kan verka så när det gäller råd om tillfrisknad. Som att allt skulle vara så enkelt. Men på nåt sätt så är det som att det finns hur många råd som helst att ge nu när man själv vet.

Inga kommentarer: