måndag, april 03, 2006

Opened Up

Tidig morgon idag. Anton börjar jobba heltid igen så det blev att stiga upp för en halvtimme sedan. Ska på Qi Gong som börjar 9.30 men innan det ska jag försöka sova lite.
Ikväll ska jag nog se hockey hos Lars medan Anton är i Nyliden. Efter hockeyn hämtar troligtvis Tobias några av sina saker, det som ryms att ta i bilen.

Sitter och dricker äppelthé med kryddor, lite juligt sådär.

Förresten, i lördags var vi på Solbacken, bl a nya Willys. Skitfint!! Stort, öppet, mycket varor, fräscha grönsaker.

Just det, på kvällen blev det fest. Först förfest hos en kompis syster på A-torp, sedan gick vi till Balzac där jag mötte upp Ida. Dansade lite, träffade ett par vänner samt att det var en person som tog kontakt med mig angående självskadebeteendet. Lite olustigt men det kändes skönt då hon verkade vilja prata av sig.

Nu ska jag spela yatzy-

Inga kommentarer: