tisdag, april 25, 2006

grattis booooooo

Jaa, var ju ett tag sedan jag skrev, kan inte riktigt minnas vad som hänt just sen dess. Har iallafall spelat en del kort, varit på en fest, fikat med Nea på Ainas och i söndags var jag och Anton ute och gick flera timmar och hälsade på lite folk på vägen.
Igår var vi oxå ute, gick och åt på Getberget, sen upp till Moröhöjden och så tillbaka. Riktigt skönt var det, speciellt i söndags, men idag har jag träningsvärk, mest i fotlederna.

Idag fyller Anton 23 år, hurra!
Har alldeles just ätit av en prinsesstårta som han fick igår. Ska kanske vila lite hemma på en stund. Har sovit lite dåligt några nätter nu, mest pga av värk i kroppen. På festen i helgen körde jag mitt "party-trick" och något hoppade till i bröstkorgen. Kan inte lyfta ordentligt eller ligga på axlarna så att bröstkorgen går ihop. Har det inte börjat bli bättre på fredag så ska jag ringa och be om en läkartid till nästa vecka.

Idag ska vi hem till Nyliden. Anton har fått önska mat och tårta; det blir att grilla kött och kyckling mm, och sedan en marängbaserad tårta. Mums!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa Anton och önska honom en jättefin födelsedag från mig.
Grattis Anton!

/Birgitta

Anonym sa...

Grattis till Antonmannen. Nu närmare döden än 20 :) . you'll nerver be the same...

Anette. Det är din bröstrygg som farit åt skogen. Det gör den alltid för mig när jag sätter benen bakom nacken :) LOL

//Ante

MYSIGT sa...

JAA MÅ HAN LEEEEVA!!

hehe, coolt :)

Hälsa Grattis mannen!