tisdag, april 18, 2006

monstermoster? nähe!

Vad har hänt sedan sist...?
Tjaa, ungåtts på tu man hand med Lars igen,
besökt ett Lan-party för första gången, intressant faktiskt eftersom jag tycker att det är skoj att titta på när folk spelar.
Sett Ice Age II på bio,
spelat en hel del kort,
fikat med Ida.
Igår var vi till Nyliden för påskmiddagen, en riktig buffé och efterrätt så det stod härliga till.
Fick även en liten titt på underbara Gloria och ögonen tårades. Det är ju stort; tror att jag reagerat så mycket på att hon kommit till världen eftersom jag är så glad för allas skull; för Antons skull. Så glad att han ska få ta del av en uppväxt som farbror, när jag själv vet hur det är att vara både moster och faster.
Känns dock som att jag missunnat systersönerna lite, men de blir svårare att ha att göra med också när man väl är där. Det blir väl så med åldern ;)

Idag ska jag på akvarell, sedan troligtvis till Skebo med Tobias för att ta bort honom från kontraktet. Måste dessutom ringa och fixa det där med journalkopiorna, vill inte betala 314:- för dryga 50 sidor som går att läsa när det egentligen ska vara 114. Dessutom behöver de ju inte skicka genom REK för 58 kr till Kvantum när jag kan hämta det själv på KKBC. Vem tjänar på det förrutom posten?

Inga kommentarer: