onsdag, april 19, 2006

men påsken är över

Var som sagt var hos Ida igår kväll, väl hemma på Sjungande såg vi Prison Break hos Lars.
Idag har jag varit hemma hela dagen, påsklov juh! :P
Inte gjort något värt alls, men det gör inget. Spelat en hel del yatzy, sparat allt från Sockerdricka och avslutat mitt medlemskap, sovit, sovit, sovit.

Nu väntar jag på att min boo ska välkomna mig hem; är lite övervänt efter att inte ha träffat någon på hela dagen. Får se vad som händer ikväll, kanske film eller så. lars stackaren måste och jobba ikväll. Jobbar ju åt SkellefteåKraft och nåt hade brunnit upp. 20.30 kommer tydligen saker hitflygna från Stockholm.
Jaa. Och nu vet ni det :D

Det här har varit den bästa veckan på såååååååååå länge. Onsdagarna framöver kommer att räknas som milstolpar i min väg mot fullständig tillfrisknad; tjohoooo!

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Mysigt att få läsa dina inlägg med positiv känsla :)
Själv har jag haft besök av broder med döttrar och sen städat litet smått.
Har även skickat ett mejl till en kvinna som söker fodervärd till sin hund Corona.
Går i tankar om att ev. skaffa en kompis till Zindra pga av hennes problem....
Ja...vad ska man göra?

Kram på dig!