fredag, april 28, 2006

KoM lättnad

Här är de; Gloria med mamma Johanna och pappa Gustav, Antons bror.

I onsdags var jag på skolan för träff med RosMarie från Försäkringskassan samt min handledare på KoM. Enligt dom ska jag bara ta det lugnt den här terminen, inte stressa på över vad jag vill göra när projektet är slut utan bara njuta. De ansåg nämligen båda två att jag borde fortsätta nästa termin, vilket kändes jätteskönt att höra. I sommar får jag vara ledig, eller så fixar de nåt åt mig att göra om jag så vill; dock tyckte de att jag bara borde njuta då oxå :P

Efter träffen var jag och fikade hos min barndomsvän Johanna; hon har flyttat tillbaka till stan och sms:ade dagen innan. Jättetrevligt var det. På kvällen såg vi film.
Igår fick jag lite pengar, åkte ner på stan men fick inte mycket handlat. Sedan kom Nea, Anton och Marcus och hämtade upp mig. Vi skulle och kolla på soffor åt Nea som ska flytta hemifrån.
På kvällen begav sig jag, Anton och Lars till OK-backen för att grilla med Ida och Krille. Gott var det. Bratwurst och Choritzo i bröd, mashmallows, pinnbröd och läsk. Men lite kallt blev det.

Idag är jag trött. Har ju som jag skrev tidigare gjort illa mig och det är jobbigt och ansträngande att inte kunna röra sig helt ordentligt. Nu ska jag iallafall lägga mig och sova igen medan killen min är och sliter på jobbet.
Han är så jäkla bäst.

2 kommentarer:

MYSIGT sa...

Tycker du borde få komma till en sjukgymnast som kan trycka till det onda. inte bra att gå för länge med skiten..


Ha en bra helg!

Anonym sa...

Så fina alla är på fotot. Piggast ser föräldrarna ut attt vara. =)

När passar det med middag?

Kram, mamma