fredag, april 14, 2006

påverkad av alkohol och den där kärleken

Igår satt vi först hos Anton och spelade lite spel och drack öl, sedan fick vi skjuts till syster där festen var i full gång.
Blev bjuden på bål och tog påfyllning ett par gånger, sjöng karaoke och kände mig riktigt osocial. Hade det inte varit för att Anton nu är borta till och från i 2 dar så att vi knappt kommer att ses så hade jag nog stannat kvar.

Dock kan jag såhär dagen därpå konstatera att det var lika bra att vi for när vi gjorde. Har för första gången i hela mitt liv minnesluckor efter en fylla. Kände mig inte så full just då, men idag är det många små, små bitar som fattas, de flesta från det att vi lämnade festen.
Nåväl, jag hade trevligt iallafall :D

Har mått lite krasst idag. 2 vänner kom över till Anton i morse och såg film med oss, sen skulle han bege sig och jag gick hem och sov. Trodde att jag höll på att bli sjuk men nu känns det mycket bättre. Ska ta på mig nu och gå till Lars, får se vad vi två hittar på. Bad honom köpa lite läsk och popcorn, blir kanske film och spel.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut till Torpet. Måste ju passa på när Anton är borta. Helt sjukt hur beroende man kan bli av nån. Men det känns bara jobbigt när man är hemma själv, har tråkigt och bara vill ha en kram. Så tar jag mig bara iväg imorgon så är det lugnt :)

Inga kommentarer: