onsdag, april 12, 2006

journaler

Hemma hela dagen igår, var ganska effektiv ändå. Tvättade, planterade om ett par blommor, gjorde goo-mat, diskade, plockade osv. Efter middagen kom Pia förbi och testade kläder. Hon skjutsade mig även fram och tillbaka till Kvantum då jag fått något med posten. Visste inte vad men till min förtjusning så var det mina journaler från KKBC och avdelningen, dvs från november 2002 fram till nu. Vill jag ha de från BUP måste jag kontakta dom.

114 sidor. Tyvärr måste det ha varit fel på utskrivaren för ungefär hälften av sidorna, de i mitten, är nästan helt vita, man kan bara läsa ute i kanten. Ska försöka få kontakt med sekreteraren som skrev ut det och be om nytt.

När jag och Anton just skulle gå ut ur lägenheten i morse så ringde hans mamma. Hon skulle bl a bjuda in oss på påskmat på måndag, men först och främst säga att Gustav, Antons bror, och hans fru Johanna inatt åkte in för förlossning. Ännu hade det inte kommit ut nån men idag blir nog Anton farbror för första gången :)

Ska försöka ta mig till skolan efter lunch. Japp. Men nu måste jag sova, varit vaken sen 4.45 och jag är tröööötttt.
Och här sitter jag och beklagar mig när andra som är ännu tröttare måste vara och arbeta. Jag ska väl vara glad?!

Inga kommentarer: