måndag, april 10, 2006

in reality

I fredags var vi och såg The Tiny på Pinkerton; sååååå bra! Hjärta, smärta och närhet. Liten publik, vi satt längst fram och Anton och Lars sjöng med så gott de kunde. Efteråt pratades det lite med bandet och sen gick vi på O'learys ett tag.

Lördagens kväll dränktes oxå i alkohol, eller inte riktigt kanske. Antons vän Andreas, Lunke, var i stan och vi 3 tillsammans med Lars spelade kort och åkte sedan till Krille där det var fest. Konstigt att inte ha Ida där. Stannade inte så länge, gick hem i slasket.

Igår åt vi skrov på Frasses och kvällen blandades av Prison Break och Fun With Dick And Jane; mycket godis och chips.

För er som inte vet så är jag nog beroende av godis, av onyttiga saker över lag. Så förra veckan bestämde jag efter att bara ha ätit 4 stycken vingum på tisdagen att inte äta något onyttigt alls onsdag och torsdag. Det var tungt, men gick.
Fredag-söndag åt jag dock en del, men nu måndag-onsdag blir det 3 dagar utan något. Anton är med mig och han drog dessutom bort snus och cigaretter. Blir nog bra, jag har ju frön hemma :P

På torsdag är det fest hos syster Pia. Först skulle inte Anton med men det han skulle göra blev inte av just den dagen så jag, han och Lars ska ta oss ut på Torpet tillsammans. Blir nog jätteskoj.

Måste boka tvätt-tid.
Hade planer på Qi Gong idag, börjar om 50 minuter. Dock faller snön tätt ute, har ingen som helst lust att cykla i den eller på de hemska slaskfrusna vägarna, samt att jag är väldigt trött. Stannar hemma, behöver kanske lite tid för mig själv efter en väldigt lång helg.

Jag önskar att jag fick mig en önskan just nu, en lösning som jag aldrig skulle kunna lösa själv, att jag fick chansen att göra allt rätt och bra.
Men jag vet att det inte finns något för mig att göra mer än att finnas där, och det känns, tar ont.

Inga kommentarer: