torsdag, april 13, 2006

tacksamheten

Igår kom lilla Gloria till världen :)

Anton var i Nyliden, jag gick och spelade lite spel med Lars på kvällen.
Var en jobbig dag på alla sätt och vis men det löste sig till slut eftersom jag har en underbar man i mitt liv som får mig att tro på mig själv, som får mig att våga ställa krav på den friska sidan som är betydligt starkare än vad jag oftast tror.

Fredrik kom och hämtade mig 8 imorse. Passade Milla ett par timmar medan de var och skrev på kontraktet för huset. Gick sedan in till stan, handlade lite mat, några öl inför festen ikväll hos syster, samt åt ett Happy Meal till lunch.
Nu är jag iallafall hemma, ska sova litegrann och sen vet jag faktiskt inte :)

Så fruktansvärt tacksam jag är idag.
Över mig själv först och främst, tro det eller ej.

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Jag är oxå tacksam för dig min lilla syster yster. Tacksam för att jag är så rik som har dig i mitt liv varje dag :)

Kram!