fredag, mars 31, 2006

fjäril vingad syns på Haga

Tog visst fel på tiden på mötet med KoM-handledaren igår. Fixade istället med databordet här hemma. Åkte sen till bror min och passade flickorna i typ 4 timmar. Sedan bjöd dom på pizza :D Bad om och fick skjuts till Ainas i det blåsiga vädret och fikade med Simon. Drack kaffe, rökte lite och åt glass. Sen fick jag lite ont i magen och så skjutsade han hem mig.
Såg hockeyn hos Lars.

Idag har jag bara varit hemma. Sovit. Håller nog på att bli sjuk, kände av en klump i halsen igår redan och idag var jag stel i nacken samt öm i kroppen.

Hagamannen är troligtvis gripen.

Och tyvärr måste jag oja mig över de Ume-bor som går ut i tidningen och berättar om hur han har varit som person. Jag menar; om man är vän med någon, skulle man utan bevis nånsin tro att den egentligen är en kallblodig psykopat?
Och stackars de flickor som även de gått ut i tidningen för att säga att de nu äntligen kan gå hem själva om kvällarna. Som att det inte skulle kunna finnas fler våldtäktsmän i Umeå.
2004 anmäldes 2 261 våldtäkter i Sverige - mörkertalet vill jag inte ens tänka på, de som inte orkar eller vågar anmäla.

Ska jag då ha kännt mig säker under alla åren med Haga-mannen bara för att han inte höll till här i Skellefteå?

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis! Enda trösten är väl att man eliminerat en av dem om han nu blir fälld.

Kram, mamma