tisdag, mars 07, 2006

maybe baby

Jag hoppas att ingen tycker att jag gör fel när jag så sällan träffar någon annan än Anton. Visserligen försöker jag träffa folk på dagarna, när han är på jobbet och så, men ändå... Det är ganska påtagligt att jag framförallt träffar de på Torpet mycket mindre nu. Men jag antar att det är så här i början :) Och som de flesta verkar tycka så är ju huvudsaken att jag mår bra.
Och vet ni; Anton gör mig lycklig.

Igår var vi med Lars och badade ett tag, sen for vi hem igen och såg Troja.
Idag ska jag förhoppningsvis träffa Ida, men hennes syster ska föda, kejsarsnitt, så vi får se om hon ska hälsa på henne istället.

Funderar på om jags ka göra nåt värt idag, nåt pyssligt. Typ halsband, rita eller kleta i lera.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjerstin Dellert, en operasångerska, sa en gång, att när man är nyförälskad så borde man få vara sjukskriven minst ett helt år och alla förstår nog vad hon menar.
Du kommer när du kommer och helst med Anton förstås. =)

Puss o kram, mamma