lördag, mars 04, 2006

jag föredrar dig

Var på Torpet några timmar igår. Fick mig grymt god mat samt lite öl. Åkte sedan hem till Anton med ett stopp på bolaget. Där satt vi tillsammans med Lars och drack öl och pratade under resten av kvällen. Vid midnatt begav sig Lars ut medan jag och Anton stannade hemma.

Inatt fick jag inte bara ytterligare ett bevis på hur bra Anton är för mig, utan jag fick även ta tag i en sak som det kanske var dags för, att utmana den där jobbiga Anette och faktiskt unna mig det här.
Låter kanske komplicerat. Hur som helst så släppte en del tunga stenar med gårdagen, hur jobbigt det än va att lyfta dom.

Har sovit lite här hemma nu på förmiddagen. I eftermiddag ska vi åka till Antons syster med sambo där vi tillsammans med deras bror med fru ska göra pizza. He bli gott!

Inga kommentarer: