torsdag, mars 23, 2006

People Who Died

Igår var vi hos en vän till Anton och spelade Monopol med ytterligare 3 stycken. Jätteroligt men tog lite väl lång tid så vi aslutade abrupt.
Väl hemma igen ville något i ryggen inte riktigt som jag. Anton gjorde sitt bästa men när jag vaknade i morse var jag fortfarande väldigt öm och bestämde mig för att stanna hemma utan ångest. Har sovit en del, läst ganska mycket ur Fredrik Strages bok "Fans", torkat ett par fönster ordentligt (behövs nu när solen lyser in så fint.)

Ska städa nu, har börjat lite smått. Fick dock för mig att starta med mitt efterlängtande täljande. Hittade en pinne i morse när jag gick hem. Slutade dock när jag skar mig i tummen.
Tänk så mycket jag gjort illa mig själv med flit och njutit av det; och nu söker jag efter medlidande för ett ynka fingersår; hahaha...

Ikväll ska Anton och Lars komma hit och se Basketball Diaries; enligt mig Leonardo DiCaprios bästa rollprestation.
Imorgon ska vi till Nyliden (Antons föräldrahem) och äta tacos. På kvällen får vi se vad som händer.
Mycket Anton nu, men jag tar bara igen för alla år jag inte haft honom ;)

Inga kommentarer: