onsdag, mars 22, 2006

every rose has it's torn

Kalas i söndags hos Ida. Hon fick öppna presenterna dagen därpå, på hennes födelsedag. Hon blev glad iallafall :)
Har haft en ganska dålig vecka. Lite låga tankar om mig själv som resulterade i återfall, men med en Anton kan man inte misslyckas. Han är sååååååååå bra för mig. Efter att ha motiverat mig enormt igår så tog jag idag tag i mig själv. Cyklade till Medlefors för dubbel-lektion i självkännedom, en tur i biblioteket, lunch hos Fredrik med familj och snart ska jag och handla med min boo...

Han har dessutom övertalat mig att försöka måla något till hans nytapetserade kök som är ganska kalt om väggarna. Ska försöka i kol, men vi får se hur det blir. Nån som har fixeringsspray att låna ut? Fungerar ganska bra med hårspray oxå, men det luktar så... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrar var jag har min målarväska. Har för mig att jag hade fixeringsspray i den. Fast den har väl i så fall dunstat vid det här laget. =)

Kramis