torsdag, mars 09, 2006

Mr Petrucci

Ännu en gång har jag glidit runt i en gammal väns dagbok på Lunarstorm från den tiden då jag umgicks som mest med musikarna. Simon. Vi umgicks jämnt där ett tag, han var min bästa vän. Tyvärr har jag insett först på senare år att jag lät en annan person komma emellan och jag lät Simon glida ur mitt liv.
Efter att ha läst alla de där inläggen idag så kontaktade jag honom på msn och på måndag kväll ska vi träffas och fika. Säkert 3-4 år sedan vi sist var med varandra och vi har nog en hel del att prata om.

Igår var jag och fikade med Ida, handlade lite och tillbringade kvällen hos Anton. Idag tog jag med mig Brisby till syster där han fick leka lite med sin ena syster, Lizzy. De var jättesöta ihop. Sen gick jag till mamma och sydde upp några byxor. Ikväll ska jag nog spela kort med Anton och Lars.

1 kommentar:

MYSIGT sa...

tjohej...kan ju iaf säga att vi bjuder på käk på lördag :))

See ya! Kram.