tisdag, mars 28, 2006

dagar

Igår såg vi Chicken Little; härlig film. Skrev jag att jag på dan var på Qi Gong? Hmm... Vilket fall som helst så var det iallafall där en tjej som jag skrivit lite med tidigare på den där lyrikcommunityn. Vågade dock inte hälsa då eftersom jag inte var säker om det var hon, men det var det iallafall och nästa gång ska vi prata. Eller hälsa till att börja med :)

Idag tog jag det lugnt på morgonen och åkte efter 10 till skolan för att gå på akvarell. Det var jätteroligt, ingen som säger åt en vad man ska måla utan man får bara ta av alla verktyg och starta. Målade av en tidningsannons.
Efter lunch och ytterligare lite målande åkte jag hem till Anton. Han har som jag hade en massa tjafs med Försäkringskassan och jag blir så förbannad. När man är sjukskriven p g a stress och press och ångest så är det det sista man behöver.
Vi mös iallafall i några timmar och sen gick jag hem och sov.

Han ska ikväll vara med en vän från Tärna som är hemma några dagar och själv ska jag vara ensam hela kvällen för första gången på jag vet inte hur länge.
Kanske ska jag t o m sova här, säkert 4-5 veckor sen sist. Eller så går jag bara över när Oskar, Antons vän, har åkt :D

Imorgon är det friluftsdag på skolan alltså inga lektioner. En del far till Storklinta och resten får komma till OK-backen om de vill. Får se hur vädret är, kanske tar jag stjärtlappen och går dit.

På torsdag är det först möte med min handledare på KoM, sen ska jag vara barnvakt några timmar åt Meja och Milla; kanske Anton kommer förbi oxå. På kvällen blir det att fika på Ainas med Simon.

Inga kommentarer: