torsdag, mars 02, 2006

voices

Igår kom Jenny och flickorna och hämtade mig. Var där ett par timmar, sedan samtal på KKBC, tillbaka ner på stan och drack kaffe med Ida. Väl hemma frågade Lars mig på msn om jag ville med och bada med honom och Anton. Trist nog var det bara motionssim, men Anton var duktig på att simma med mig på ryggen så jag slapp ansträngningen ;)
Nakna Pistolen väl hemma och sedan sömn.

Vaknade upp efter en riktigt jobbig dröm, kändes riktigt i hjärtat. Svårt att förklara vad den handlade om men jag är glad att Anton fanns vid min sida. För det är jag och han och det är det bästa.
Gick hem som vanligt när han skulle på jobbet och hade tänkt bege mot Medlefors men så såg jag på schemat att det inte var nåt riktigt intressant på morgonen så först efter lunch ska jag dit för kostlära.
Nog för att jag kan mer än vad som är nyttigt för mig men kanske lär jag mig nåt vettigare.

Katterna är tokiga. För några dagar sedan kraschade de en av Tobias krukor och nu har de vält ner en av mina. Dock höll den men det är jord överallt.
Måste verkligen städa.

Inga kommentarer: