lördag, mars 25, 2006

det är ju kärlek!

Gympa igår förmiddag på skolan; skönt. På kvällen var vi i Nyliden som jag skrivit tidigare att vi skulle och åt tacos. Jag är nu inte bara kär i Anton utan även i hans föräldrar. Stannade kvar där efter maten, åt efterrätt till Så ska det låta och Legally Blond.

Ikväll kanske det blir fest hos killen min, han nämnde nåt om det i morse. Tog därför och bokade en tvätt-tid så att jag har nåt att ha på mig. Nu medan jag väntar ska jag tälja lite på nån av de trä-bitar Åke (Antons pappa) gav mig igår.

Nästa helg hämtar nog Tobias sina saker. Kommer att bli tomt :D Det viktigaste är ju databord och det finns alltid billigt på jysk. Nemas problemas.
Jag älskar Anton.

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Då antar jag att du fått svar på frågan du ställde mig :))

Kramiz!