tisdag, maj 24, 2011

Dagarna, 5

Nu har jag snart gått hemma i 2 månader och många har frågat mig vad jag gör om dagarna.
Till en början kretsade allt kring körkortet, sedan att handla på Solbacken var och varannan dag.
Jag har även städat lite, om än orken och fogarna gör att man tar en eller två saker per dag. Jag har tvättat bebiskläder, packat i och ur och i och ur BB-väskorna, shoppat bebiskläder och bebisartiklar på Tradera, gjort stora satser av köttfärssås och gryta inför första tiden med Elliott.
Men visst; mest har jag nog suttit vid datorn. Sett serier, sökt på Tradera, E-Bay och Blocket och läst i en hel del forumtrådar på Familjeliv.



Klart man måste få slappa; snart kommer han ju förhoppningsvis! 5 dagar till BF och ändå känns han så långt borta... Han kan ju trots allt trivas så bra där inne att han stannar till mitten av juli, och sista inbokade BM-besöket om en vecka känns mer och mer verkligt. Åååh vad jag önskar att vi slipper träffa henne igen med en bulle i ugnen!

***

1 kommentar:

Mormor sa...

...men snälla lilla Elliott...du har faktiskt haft det mysigt nu i flera månader...så lita nu på dina föräldrar...de kommer med bravur att lotsa dig fram i ditt kommande liv utanför ditt skyddshölje... tveka inte...mamma behöver bara en liten hint...resten klarar du själv.