söndag, maj 29, 2011

BF

Grattis alla mammor på mors dag!
Jag fick Anton att gratta mig efter 12 i natt; jag anser ju nämligen att jag redan har en son (om än jag inte fått se honom än) och bör därför få firas även jag idag ;)

Sedan undersökningen natten till lördag så har jag haft en del riktigt kraftiga förvärkar/sammandragningar. Dock är de flesta sammandragningar fortfarande smärtlösa och kommer alldeles för sällan.
Idag har jag stekt upp en stor sats med pannkakssmet som ska frysas in, och mellan stekningarna har jag dansat loss i köket och gått upp och ner för trappen.

Jag har läst på om naturliga sätt att sätta igång en förlossning och den roligaste raden var nog denna...

"• Ha på dig dina mest exklusiva trosor (garanterar tydligen att vattnet går i dem)."

*** 
Vi är redo för förlossningen. Min kropp är less och tung och ond, men framförallt så längtar jag så mycket efter att få träffa vår son. 
***

Inga kommentarer: