torsdag, maj 19, 2011

10 dagar kvar

Vilken tur att jag har en Jennifer som undrade om jag inte ville på Solbacken idag. Hade visserligen bara ett par saker som jag ville köpa (om än jag kom hem med fler), men framförallt så ville jag passa på att traska runt lite.
Så himla kul är det inte att gå i trappor ;)

***

Vi blev med bil igår, eller, i praktiken först på lördag.

En Passat 1.8t Highline, -02a, vilket faktiskt säger mig mer idag än vad det skulle ha gjort för en tid sedan. Som stöd och frågeställare följde svåger Gustav med och han med sin kunskap kunde då inte hitta något fel på den.
Jättefin. Har gått många mil  efter att ha varit tjänstebil nere i Stockholm, men samtidigt innebär tydligen tjänstebil även att den servats bra och regelbundet.
Så; fr o m lördag kan vi alltså transportera både vår son och vagnen utan att måsta knyckla ihop oss själva eller säten.

Lill-Audin ska säljas så småningom, men jag ser faktiskt fram emot att under en tid ha 2 bilar :)

***

4 kommentarer:

Mamma sa...

Så roligt att ni hittat en bil som passar hela familjen. Fin ser den ut att vara också. Grattis!

/Kram

Ante sa...

Eh Hitlerpulka! Underbart!

Unknown sa...

Haha; har jag ingen aning om, men det kan ju ligga nåt gott i det också :)

Sofia sa...

Nu är ni startklara,Jättefin bil!Snart kommer han,nu ska ni snart få uppleva det absolut häftigaste ni någonsin varit med om! =)