söndag, maj 15, 2011

Beklagan

Joo, man får klaga.
I alla fall i sin egen blogg...

Graviditeten har varit ganska lindrig förstår jag nu efter att i månader ha läst om andras problem. Foglossningen var såklart jättejobbig med arbetet mitt, men besvären minskade avsevärt när jag blev sjukskriven 25% och endast jobbade 5-timmarspass.
När jag sedan började gå hemma märktes ännu större skillnad och jag fick även sova igen; om man bortser från allt spring på toaletten.

Nu i slutet är jag dock less. Senaste veckan har varit fruktansvärt jobbig med en värk i bröstkorgen som i dagsläget känns konstant. Det tar ont, på riktigt, och jag tackar för den korta stund ett par Alvedon hjälper, och för de få minuters sömn jag  fått i natt.

Nåväl, om några timmar när jag är helt utmattad av trötthet och lägger mig igen så lär jag säkert somna gott.
Kom sedan...

***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh raringen, hoppas du får sova gott i natt! Och visst är det skönt med en blogg som man kan lägga ner sin klagan på, bästa bästa! Ta hand om er nu puss och kram// Lotta

Anonym sa...

Nu är det inte länge kvar=)! Hoppas att du får ro att sova och ladda upp inför den stora dagen nu.
/7Frida