tisdag, december 09, 2008

ååhh.... visst är det här man får klaga?
Efter oroliga 4 timmars sömn och en alldeles för tidig frukost vid 4.30 så såg jag fram emot att fika lite extra där vid 10-tiden.
Men så såg ödet till att jag skulle bli en sån där måttligt populär person med kontrollbehov som just innan fikat ville dubbelkolla min morgondag.
Fick efter det ringa X antal samtal, bl a 15 stycken till chefen som aldrig svarade, 4 till vikariesamordningen, några vikarier osv för att ta reda på varför det fattades 5 inbokade vikarie-turer; bl a fanns ingen inbokad att jobba 13-16 IDAG.
Efter att chefen inte svarat så var det bara att ringa all-vetaren Robert på jobbet som till slut fick fram att det måste varit chefen som tabbat sig.

Vid 12 gick jag iaf hem; därmed inte längre mitt problem, och har nu hunnit vila en stund.
Så.... tillbaka till jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, även en bra chef kan fela, men ska också vara glad att hon har den personal hon har.
Skönt att du fått vila lite.

/Kram mamma