måndag, december 15, 2008

Efter vad som känns som världens längsta lediga helg så ska jag strax bege mig till jobbet igen.
Firade Kevins vinst hos syster i fredags och på lördagen var det födelsedagsmiddag för Lina i Nyliden.

Är så less nuförtiden. Hade ett fint samtal med Anton igår där jag fick lätta på alla tankar och känslor.
Är less på jobbet, vardagen och ibland t o m livet. Men sådant kommer och går. Mest sover jag hela tiden, ser på TV och funderar över alla saker som "Måste" göras.

Nu har jag få lediga dagar kvar fram till julafton, 2, och funderar på att ta ut en obetald semesterdag om det går. Har fortfarande kvar att hitta en julklapp till den som jag alltid har svårt att hitta något till och julkorten har jag inte heller hunnit göra i år.

Men men, god jul på er alla :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk på skogen å välkommen in i 2000-talet!!!

Skit i julkorten! Det finns ju andra, bättre, roligare, snabbare å betydligt miljövänligare alternativ som mail, sms å mms!

Dagens jul är framför allt till för att man ska vila å umgås med nära å kära... inte hänga upp sej på skitsaker som julkort å annat som kan stressa ihjäl en!

/Storebror

Anonym sa...

Jag hälsar God jul här borta från Oslo! :) Det ska bli skönt att få komma hem nu en sväng.