tisdag, december 09, 2008

ååå...


Efter en orolig natt steg jag upp 03.50 och börjar bli lagom less i väntan på jobb.
Går delad tur och ser redan fram emot att ta igen lite förlorad sömn under de lediga timmarna.

Igår fick jag tummen ur och tog mig ner på stan för lite julklappsshopping.
Är klar med de lättare men har förhoppningsvis tid senare i veckan att göra en nytt försök på resterande.
Det är nu man tänker tillbaka på åren då man hade 2-3 personer att köpa till och undrar hur man kunde tycka att Det var svårt.
Ovan en bild från tjejkvällen hos Hilda. Hon hade köpt ett jätteroligt spel kvällen till ära; "Trodde du ja" och här kan ni se mig dansa tango med Josefin :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig bild! :)

Men jag tror att på den tiden man "bara" hade 2-3 personer att handla julklapp till var den tiden man kanske inte hade en stadig inkomst...

Förresten... Glöm inte 100 kronors julklppen som vi vuxna köper till varann :)

Kram Systra Mi!!

Unknown sa...

...och färre syskonbarn, vänner och sambo ;)
Nu har jag ju visserligen råd, men det är ju inte roligt att ge nåt bara för att ge, det ska ju ligga nån tanke bakom alla julklappar också.
Så även om jag avundas sådana som Anton som inte ger till någon fler än mig, så Vill jag ju faktiskt ge nåt till dom jag älskar. Men det blir lite mycket att tänka på bara...