måndag, december 22, 2008

Åhh, så typiskt! Har just ringt och fått en akuttid hos Folktandvården i eftermiddag för att se om de kan hjälpa mig med inflammationen runt visdomstanden som varit på väg upp i drygt ett år nu.
Kan ju nämna att aptiten inte är på topp inför all julmat när jag nu snart ska ta ytterligare en Ipren mot smärtan. Vaknade 3 ggr inatt av den molande värken och chansade därför med att få en tid redan idag; vad de än gör med mig i eftermiddag så är jag förhoppningsvis något så när återställd till julafton :)

***
Nu har jag äntligen dragit mig i snålörat och beställt efter en ny mobiltelefon; visst ska man kunna unna sig det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att du ska unna dig en mobiltelefon som funkar.

Håller tummarna för dig i dag när du är hos Folktandvården.

/Kram mamma