tisdag, september 30, 2008

scrapbooking


Ännu en dag hemma i sängen, och jösses så skönt. Får ta igen denna missbrukade energi imorgon då det blir att simma med mamma, blodgivning och sedan arbete.

***
Skrev ett långt inlägg om bröllopsplaner som råkade raderas och därför blir det bara denna söta grej...
Fastnat för scrapbooking och har därav avslutat min "Sjuka Bok" som påbörjades på avdelningen 2004 och är nästan färdig, till slut, med boken ajg fick av Ida på studenten. Boken som kommer att få stå för åren fram till att jag gifte mig.
Så självklart tyckte jag då att det även skulle passa med en bröllopsbok. Den är inte direkt påbörjad, men däremot har jag köpt dessa vackra stickers på Tradera till den. Tänk så mycket fint det finns!

Har även köpt en annan bok där jag klistrat in julkort och tackkort från 2006 och framåt. Jag brukar inte spara "vanliga" julkort, men av någon anledning så är människorna i Antons släkt duktiga på att skicka bilder på framförallt sina barn till jul och dessa har jag sparat. Jag tycker faktiskt att det är ganska kul att välja en bild från året som har gått och skicka det, framförallt till de som inte träffar oss så ofta.

Nåväl; även denna bok har fått gå under scrapbooking-temat då jag klippt och klistrat och målat för att göra var sida unik.

Kul är det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk, jag som inte visste vad scrapbooking var, men nu vet jag :)
Hoppas på att få titta i alla dina böcker så småningom.

Vi ses i morgon!

/Kram mamma