söndag, september 14, 2008

familjer

Det har börjat bli kallt och igår morse drog jag på mig både långkalsonger och vinterjacka inför min promenad till jobbet. Och så blev det varmt...
En klurig sak att vet hur man bäst klär sig denna tid på året.

Efter jobbet idag ska vi äntligen ta oss till Nyliden för att äta surströmming och bli ompysslade.
Nu när jag blir ledig i 2 dagar och äntligen är frisk så ska jag dessutom ta mig ut till Torpet och umgås med den biologiska familjen.

Jag brukar ofta tänka att jag vill åka ut dit när jag har tid, men det handlar ju mest om när jag har ork. Att ta bussen över och stanna några få timmar innan jag måste ta bussarna hem och i säng, känns ofta bara jobbigt efter en heldags arbete.
Tänk så mycket bekvämare och enklare det kommer att bli att vara spontan med körkort i hand :)
Så håll nu tummarna för att jag äntligen tar mig ut för en första övningskörning med Anton till veckan.
Nu har skylten i bilen legat orörd lite väl länge...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh vad spännande det ska bli när du kommer igång med övningskörningen! Så snart den första nervositeten lagt sig så vet jag att du kommer att klara det galant! :-))

STOOR kram från Syster Yster!

Linda sa...

Det är inte så illa att ha körkort så jag ska verkligen hålla tummarna. Och på tal om tusenbröder bara så har jag och Simon filmen så vi skulle ju alltid kunna se den tillsammans.