torsdag, september 18, 2008

juleljus

Jag älskar verkligen att få tända mina ljus om morgonen och lyssna på Peter Jöbacks julskiva...

***

Nu har jag granskat mitt kommande schema där jag fr o m 1/10 går ner i tid. Det innehåller kortfattat halvdagar och delade turer lite titt som tätt, samt långledighet var och varannan vecka.

Jag ser på sätt och vis fram emot det, att få vara ledig så mycket i a f. Sedan är det såklart trist att det händer såhär innan jul och att det kanske inte blir något sparat till bröllopet.
Men som jag vet nu efter några år så löser sig allt; och till skillnad mot alla Antons vänner som kommer att bli varslade framöver på Alimak så har jag ju iallafall jobb...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det ändå löser sig med bröllopet.

Positivt tänkande, en styrka!

Kram mamma

Fritte Mobil sa...

Men syrran... det är ju TRE månader kvar! Julskivor redan nu?!
Hinner du inte bli less innan det är dax?

/Fritte