måndag, september 22, 2008

utgång

I helgen gick vi på Restaurang Viking för att förbruka presentkortet vi fått; och lite av en besvikelse blev det faktiskt. Vi går ju annars alltid på Tatung där maten inte bara är billigare utan nog även godare.
Men det var mysigt och framförallt roligt att testa på nåt nytt :)

Efter middagen så fick jag leka social när jag följde Anton på fest. Lärde känna några tjejer som jag senare gick ut med; kan inte riktigt minnas sist jag var på krogen... Men skoj var det, framförallt att träffa Karin som jag umgicks med under nåt år på gymnasiet; som betydde så mycket men försvann med de andra...

För övrigt måste jag få kommentera hur roligt det var att se att storebror Fredrik kommenterat för första gången :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst är det något speciellt när man ser att storebror läser och kommenterar :-)

Hoppas att du inte var bakis hela dagen igår... :-)

// Syster yster

Fritte Mobil sa...

Ja, efter några glas vin kan tydligen vem som helst knacka ner lite prosa... =D