onsdag, september 24, 2008

ajaja

Stackars Anton är vääldigt sjuk och har mest sovit det senaste dygnet. Nu har han hög feber och ont i nacken; kanske pga att han sovit förkyld i drag i några nätter, eller kanske nåt värre... :S

Idag fick jag luncha goo-mat med systeryster och kolla upp tänderna mina som måste skötas om bättre. Som allt annat.

Och så frågade jag om vad systerbarnen önskar sig i julklapp men fick höra att jag tydligen är ute i lite väl god tid.
Vill ju bara passa på medan jag fortfarande har pengar; vilken mini-shopaholic jag blivit! Och lönen i slutet av november är inget att se fram emot...
Men. Jag har ju som sagt var alltid levt på mindre tidigare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa Anton att han ska krya på sig!
Tänkte bara att Antons körtillstånd att hjälpa dig kanske inte varar hur länge som helst?

/Kram mamma

Anonym sa...

Mycket trevlig lunch lilla syster yster! Tack :-)

Kram!