söndag, december 18, 2005

underbar kväll

Ida hämtade upp mig, förfest med henne hos vännen Linn, sedan Logen på Travet där ca 50 pers var. Halvtrevligt, tills de började med lekar. Jag hamnade i en tävling där olika grupper skulle trä ett nystan genom ett klädesplagg på var person i gruppen. Mitt lag vann. Sedan begav vi oss till kårpuben på Skeria. Stannade bara en stund, men det var trevligt; blev bl a presenterad för en Alexander.
Aexander, som kommer från Malmö och är två år yngre än mig (vilket egentligen är helt obetydligt) dök även upp på Balzac som var vårt nästa stopp. Direkt jag ställde mig vid baren blev jag bjuden på en Irish Coffee av en okänd kille som tyckte att min hals behövde det. Spenderade nästföljande 2,5 timme med Alex. Pratade non stop vilket tog på rösten, men trevligt var det. Han åker hem över jul till Malmö men vi bytte nr så kanske ses vi igen. Riktigt mysig och jordnära kille.

Nu ska vi sova, Sirius och jag. Så jag har längtat!

Inga kommentarer: